2015. július 27., hétfő

Hadak útján

Egy aprócska elégtétel a sok zaklatásért, az aljasságokért...

Forintosító elszámolás még sehol. Áhá, hazudok, hát a végrehajtó már megkapta, csak mi nem, pedig ilyen jó viccet ritkán hall az ember... Felvett ötmillióból miként lesz egy levegővétellel rögtön nyolc? (Tőke. Innen indul a beszélgetés. Visszajár 14 millácska, Lillácska.) Tehát sétagalopp. A köz visszajelzése miatt a magam részéről egész napos küzdelemre készültem. De épp azért, mert készültem, csupán egy óra kellett. Így:


 1. lépés 
Rövid, lényegre törő kérelem kézzel írva, így nem kell tanú. (Pedig az egy támadási pont lehet.) Benne a legfontosabb adatok, és minden rizsa nélkül a kívánságlista:
  • szerződés másolata;
  • forintosító elszámolás (mert nekünk nem érkezett);
  • a szerződés óta keletkezett teljes folyószámla forgalom havi lebontásban.
Utóbbi: az elszámolásban olyan apróságot elfelejtenek feltüntetni, hogy adós kb. mennyit is fizetett be.
Dátum, aláírás(ok).
Oh, és a lényeg, a zárómondat: "A kérelem eredeti példányát a mai napon személyesen átvettem: ...."

 2. lépés 

A kérelem lemásolása, mindenre számítva inkább kétszer is. Erről a blokk 11:50-kor került kiadásra.

 3. lépés 
Sorban állás a bankban. Esetünkben OTP, de ez csak egy a sok közül. Türelmesen, hiszen tudjuk, a téma annyira érzékeny, hogy nyilván megvárakoztatnak. Emiatt, és mert csupán egy árva dokumentumot kívánunk beadni, egy másik témában is húztunk sorszámot. Ott kerültünk sorra előbb.

 4. lépés 
A levél leadásának megkísérlése.

Miért személyesen? Megdöbbentő tapasztalatok után többen is felhívták az ügyfelek figyelmét: személyesen adják át a kérelmet, mivel bíróság előtt eljátszotta a bank, hogy "a borítékot megkapta, de az üres volt". (Milyen életszerű!) A kérelmet nem csak bedobjuk, mint egy postaládába, hanem igazolást kérünk arról, hogy azt valóban leadtuk, pecséttel, aláírással.

OTP Bank: az átvételt MEGTAGADTA!

Haha! Azt hitted, erre nem készültem fel? Lássuk a felkészült ügyfél reakcióját. Hatékony, ezért lehet követni.

 5. lépés 
Az egyik lefénymásolt kérelem hátuljára ott a pultnál, az ügyintézők által is jól látható és értelmezhető módon leírtam, hányas sorszámmal melyik ügyintézőhöz kerültem, s ő hány emberrel olvastatta el, mielőtt közölte, hogy nem hajlandó átvenni. Erősködött, hogy a kérelem hiányos. Erősítésként egy másik ügyintéző is odajött, de a biztonsági őr is ugrásra kész volt. Én pedig nyugodt voltam, ahogy az egy hivatali ügyintézéshez illik. :)

Elmagyaráztam, hogy nem kértem semmi egyebet, minthogy hivatalosan vegye át tőlem a kérelmet, arra majd írásban a megfelelő választ kipostázzák, ha szükségét érzik. De nem úgy van az, ez a kérelem, kérem, hiányos! Miért is? Leginkább azért, mert a szerződés másolata 4.900 Ft-ba kerül, és elmulasztottam a kérelmemben megjelölni, hogy ezt mi módon kívánom kiegyenlíteni.

- Rendben. Akkor én most leírtam, hogy az átvételt megtagadták. - Körbeintettem a tágas ügyféltérben, ez legalább kivételesen szellős. - Csak találok két tanút hozzá!? - Ez betalált. Tehát nem csak firkálgattam? Ööö...
- Jöjjön a másik pulthoz, és panaszként felveszem a kérelmét. (???)

Kaptam rá pöcsétet is! Szép kereket. Miután megcsodáltam, visszatoltam a hölgynek, hogy ha nem veszi zokon, ugyan írja már alá!

 6. lépés 
Fénymásolat készítése a pecsétes kérelemről és az eset elemzéséről is, melyet adós és adóstárs is aláírt a dátum alatt. Blokk készült: 12:50-kor. Épp egy óra volt, ügyik vagyunk. :)

Itt említem meg, mert nagyon rafinált cégről beszélünk ám, hogy egyebek közt az adatokat egyeztettük. Tessék mindent átolvasni!!! Az adategyeztetős iratra suttyomban bekerült egy NEM LÉTEZŐ email-cím, amit állítólag én diktáltam be anno. Ez módfelett érdekes. Egy nyolc tagú számsor a nevem mögött, kukac gmail.com, mert az ugye ingyenes, és bárki bármikor készíthet ilyet, el is felejtheti a jelszót, és utóbb aztán le is tagadhatja, hogy ő ilyet megadott. Nos, milyen a szerencse...

A kérdéses fiók ezennel elkészült. Csak a blog kedvéért. :) A számról pedig kiderült, egy másik iraton volt egy másik személy azonosító száma. Jaj, de huncut!

 7. lépés 
A "panaszra" 30 naptári napon belül kell írásban válaszolniuk. Ám tájékoztatást kaptunk, hogy EBBE a bankfiókba kell majd személyesen befáradnunk, mivel a majd' ötezer forintot kp bevasalják ám...

Állunk elébe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése